ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

اندر احوالات عزیزترین موجود دوست داشتنیه من

1393/5/17 21:45
نویسنده : مامانی
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خوبی مامان؟

این چند روز دل مامان گرفته و بغض بدی تو گلوش گیر کرده،علت؟نمیدونم چرا؟سوال

و اما احوالات گل پسر خودم تو این چندروز:

ماشالله تپلی تر شدی و تو شکمم حسابی میچرخی!راضی

تو آخرین معایته ای که رفتم خانم دکتر گفت که قندت داره زیاد میشه مواظب باش!تعجب

آخه میدونی تو بارداری هندونه زیاد خوردم همون باعث شده که قندم بره بالا و بخاطر آبدار بودن وزنمم یکم صعودیتر بشه ولی خداروشکر این چندروزه خیلی دارم مراعات میکنم که خدایی نکرده مشکلی واسه گل پسرم پیش نیاد.ترسو

خداروشکر دیگه بدنم به شرایط با هم بودن عادت کرده و نمیدونم بعد تولدت چطوری این فراق و نبودنتو تحمل کنم...

با اینکه اوایل بارداری خیلی سخت بود و اذیت شدم بخاطر ویار و تهوع شدید ولی الان دبگه همه چی خوبه و بیصبرانه منتظرم بیای بغلم، الان بیست و نه هفته و دو روز از باهم بودنمون میگذره گلکم.

ایشالله خوب و خوش و سلامت باشی عزیز دلم. 

دوست دارم دردت بجونم. بوس

ههههههه راستی فردا تولدمه و مامان ایلیا کوچولو 22 ساله میشه. 

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله جون و مادرجون از وبلاگ بادمجون
20 مرداد 93 10:55
سلام.... من یه وبلاگ برای خواهر زادم درست کردم.... خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید..... در ضمن لینک شدید.... اگه خواستید لینکم کنید...
مامان امیر علی
20 مرداد 93 12:53
سلام بهتون تبریک میگم .ان شالله به سلامتی به دنیاش بیاری. من تو هفته 20 بارداری هستم و با وبلاگتون از طریق خاله امیر علی که مثل شما وبلاگ درست کرده آشنا شدم. از کدوم شهری ؟ هنوز خرید سیسمونی رو شروع نکردی؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف داری خونه ما پرند هست سیسمونی هم انشالله این هفته تموم میشه و اتاق گل پسرمو میچینیم
مامان امیر علی
20 مرداد 93 13:10
منم هم بعد 2 ماهگی مدام تهوع شدید،ویار،استفراغ های زیاد داشتم که واقعا اذیت شدم نمی تونستم از خونه برم بیرون بعد که داشتم بهتر میشدم ،سرکلاژ شدم و همش تو خونه ام .قربون خدا برم حتما یه صلاحی میدونه .من دوست دارم این چند وقت فقط زودتر بگذره