ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

چهارده ماه از داشتنت میگذرد

1394/10/3 18:28
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جونم سلام گل پسرم اومدم برات بگم که این مدت چه کارهای جدیدی یادگرفتی؛ بااینکه خیلی دوست دارم برات عکس بذارم ولی خودت نمیذاری با لپتاب کار کنم الانم داری شیر میخوری و من با گوشی برات مینویسم:

*ماشالله یک سال و هم گذروندی و واکسن ش رو هم زدی در حالیکه آقا بودی و اصلا اذیت نکردی قربونت بشم .

*تولد یک سالگیت و هم خیلی ساده فقط به صرف شام برگزار کردیم چونکه شب هفت شهادت امام حسین بود .

آقاجون و مادر جون ۱۰۰ هزار تومن،دایی جون یه سکه پارسیان،خاله جون یه شلوار اسلش برات آوردن

بابابزرگ و عمو هادی هر کدوم یه ماشین ،عمو میثم شلوارک عمو محمد دمپایی لا انگشتی برات آوردن 

من و باباجون هم برات کمپرسی بزرگ برات خرید و عاشقشی و همش سوارش میشی با خونه سازی بزرگ و یه دست بلوز شلوار😍

**یک هفته بعد از تولدت ویترین کمدت و انداختی رو سرت و نصفه جونمون کردی خداروشکر چیزیت نشد 😨

*الان ده کیلو و ۱۰۰ گرم وزن داری و ۸ تا دندون👄

شیطون و شیرین شدی حسابی همه عاشق اخم کردنت هستیم😁

*زیر اجاق و دائم کم و زیاد میکنی و موقع غذا درست کردن واقعا اذیتم میکنی😀

**لامپ و میگی لاااا

*کنترل تلویزیون و بیشتر وسایل و کامل میشناسی و وقتی میگم که کنترل و بیار  برام میاری آشپزخونه 😂

*از مبل ها و تخت بالا میری و همش میترسم که خدایی نکرده بیفتی. 

خلاصه اینکه همش باید مواظبت باشم که یوقت خرابکاری نکنی. برا همین زیاد وقت نمیکنم بیام و برات بنویسم.

خداروشکر غذاخوردنت هم خیلی خوب شده و همه چی میخوری و بهونه غذایی نمیگیری.

ایلیا جونم ماهی و خیلی دوستت دارم شیرین عسل منی نفسم 😘😘😘😘😍😍😍😍😍

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
3 دی 94 18:44
سلام مامانه نینی.ماشالا نینیه نازی دارین. منم قراره خاله نینی فوگولیمون شم واسه همین قراره تا وقتی که فرشتمون زمینی بشه خاطراتشو تو دفتر مجازیش ثبت کنم کپل پسملمون منتظر حظور گرمتون به وبلاگش هست.خوش حال میشیم سربزنین خاله جون. اگرم با تبادل لینک موافق بودید به من خبر بدین. موفق باشین ـــــــــــخاله دلارامـــــــــــ
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری ایشالله که نی نی شماهم صحیح و سالم بدنیا بیاد. باشه عزیزم چرا که نه خوشحال میشم وبلاگتونو ببینم.