ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

پسرم همه زندگیمه

1393/5/3 20:15
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

                     

لالا لالا گل ریحون

دوتا فال و دوتا فنجون

توی فنجون تو لیلی

تو خط فال من مجنون

لالا لالا گل خشخاش

چه نازی داره تو چشماش

پر از نقاشیه خوابت

تو تنها فکر اونا باش

لالا لالا گل پونه

گل خوش رنگ بابونه

دیگه هیچکس تو این دنیا

سر قولش نمیمونه

لالا لالا شبه دیره

بببین ماهو داره میره

هزارتا قصه هم گفتم

چرا خوابت نمیگیره؟؟

لالا لالا گل لاله

نبینم رویاهات کاله

فرشته مثل تو پاکه

فقط فرقش دوتا باله

لالا لالا گل رعنا

میخواد بارون بیاد اینجا

کی گفته تو ازم دوری ؟؟

ببین نزدیکتم حالا

لالا لالا گل پسته

نشی از این روزا خسته

چقد خوابی که میشینه

تو چشمای تو خوشبخته

لالا لالا گل مریم

نشینه تو چشات شبنم

یه عمره من فقط هرشب

واسه تو آرزو کردم

لالا لالا گل پونه

کلاغ آخر رسید خونه

یکی پیدا میشه یه شب

سر هر قولی میمونه

لالا لالا گل زردم

چراغارم خاموش کردم

بخواب که مثل پروانه

خودم دور تو میگردم

سلام به غنچه ناز خودم.

سلام مامانی! 

قربونت بشم الهی جیگر. الان گل نازم بیست و هفت هفته و دو روزه تو شکم مامانی.

ماشالله روز به روز داری بزرگتر میشی و با حرکاتت تو دلبروتر. 

شبها من و شما شدیم کلانتر محله، آخه تو اونموقع شب که ما بیداریم هیچکس  توی محوطه پر نمیزنه 

شبها تازه تو بیدار میشی و شروع میکنی به لگد زدن به دل مامانی! 

مخصوصا اگه نون خامه ای خورده باشم خندونکانگاری شیرینی دوست داریتعجب

عزیزم من زندگی رو با تو دارم تجربه میکنم وقتی تکونهاتو حس میکنم خیلی کیف میکنم و قربون صدقت میرم.

بدونکه از همه چیز تو دنیا برام دوست داشتنی تر هستی عزیز دل مامان.

خیییییییییییییییلی خیییییییییییییییییلی دوستت دارم پسر گلم.

راستی بابایی هم دیگه تکونهاتو حس میکنه از رو دلم و خیلی بوست میکنه.بوس

الهی سالم باشی.

و خدا تورو صحیح و سالم بذاره بغلمون. 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیر علی
20 مرداد 93 13:16
قربونش برم ، من هم عاشق تکون خوردنشون هستم البته برای من مثل یه ماهی قلوپ تکون میخوره . لحظه ای که تکون میخوره تموم مشکلاتی که گذروندم و در پیش دارم فراموش میکنم .
مامانی
پاسخ
سلام مامان امیرعلی جون: خدا حفظش کنه برات حس واقعا خوبیه
مامان امیر علی
20 مرداد 93 21:55
1 ماه پیش به خاله امیر علی پیام زیر رو اس کردم: 1 نخودچي توي دلمه كه قد يه دنيا دوستش دارم . امروز از خاله امیر علی پرسیدم که چرا اسم وبلاگ رو گذاشتی بادمجون. خواهرم هم گفت چند وقت پیش تو اس دادی بودی یه بادمجون تو دلمه .... من هم بعد چند دقیقه خندیدن گفتم نخودچی بود نه بادمجون و اون هم سریع عوض کرد. تصور کن یه بادمجون ،بیچاره پسرم...
مامانی
پاسخ
سلام خانمی انشالله نخودچی صحیح و سالم بیاد بغلت