ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

ایلیا پسرمامان

1393/5/26 0:01
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

یه  پرنده دوست داره

آسمون  آبی باشه

روزای خوب خدا

صاف و آفتابی باشه

 

 یه  پرنده دوست داره

خوب و مهربون  باشه

شب پیش ستاره ها

روز تو آسمون  باشه

 

یه  پرنده دوست داره

تو دلا غم نباشه

لبا پرخنده باشه

درد و ماتم نباشه

 

یه  پرنده دوست داره

رو  زمین جنگ نباشه

همه دل ها شاد باشن

هیچ دلی تنگ نباشه

 

یه  پرنده دوست داره

قفسش باز بمونه

از قفس فرار کنه

راحت آواز بخونه

 

سلام ایلیای من خوبی؟ 

خداروشکر تا الان همه چیز خوب پیش رفته و کم کم داریم هفت ماهگی رو ترک میکنیم و تا یک هفته دیگه وارد هشت ماهگی میشیم. 

دیگه به بیخوابی های شبانه هم عادت کردم عزیز دلم و شبها که دوتایی بیداریم برات شعر میخونم و تو هم گوش میدی و ساکت میشی. 

یه نکته ای که تو این سن بارداری خیلی منو متعجب میکنه شکم کوچیکمه

 آخه وقتی مامانای دیگه رو میبینم که زمان بارداریشون با من یکیه یا حتی کمتره شکمهای بزرگتری دارن!!!!!! 

همش نگران این بودم که نکنه شما ریزه میزه باشی و رشدت کمه تا اینکه این سری از خانم دکتر زهرا خسروی که هر ماه واسه معاینه پیششون میرم پرسیدم که اندازه شکمم طبیعیه؟؟؟!!!!!

ایشونم گفتن بله خوبه. 

راستی پسرم این ماه خیلی رعایت کردم که قندخونمو پایین بیارم باید برم آزمایش بدم دوباره تا خیالم راحت شه.

امشبم رفتم رو ترازو و خودمو وزن کردم توی این سه هفته هم یک کیلو وزنم زیاد شده. 

الان دو روزه شما خیلی سرسنگین شدی با مامان دیگه مثل قبل برام شیطونی نمیکنی و تکونهات کمتر از قبل شده البته میگن طبیعیه و بخاطر اینکه جای پسرم اونجا داره تنگ میشه و جای بازی نداره. 

الهی مامانت فدات بشه همه هستی من.

دوستت دارم خیلی زیاد...

الانم شروع کردی به شیطونی داری از خجالتم درمیای و میگی نه مامانی من بازم دارم بازی میکنم و همه چی خوبه و نگران من نباش. 

خداروشکر تو خوب باشی منم خوبم . بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)