ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

به نیمه راه رسیدیم!

1393/3/8 13:02
نویسنده : مامانی
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من!چشمک

یه خبر خوش دارم برات جیییییییییییییییییییییییییییگر اگه گفتی!

.

..

...

بعله درست گفتی !!!! تشویق

من و تو به نیمه بارداری رسیدیم. 

ایشالله باقی روزهای باقی مانده هم که توی شکم مامانی هستی با سلامتی تو زوده زود بگذره و بیای بغلم آخ که اگه بدونی چه حس خوبیه وقتی که آدم پاره تنشو به آغوش میکشه.

به مناسبت نیمه شدن این روزهای قشنگ من و بابایی برات یه جشن کوچولوی دو نفره گرفتیم و خدا رو بخاطر هدیه بزرگ و زیباش سپاس گفتیم. 

خداجونم شکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت.زیبا

ما صمیمانه منتظرت هستیم فدات بشم.

دوستت داریم جیییییییییییییییییییییییییییییییییییگر. بوس

چند تا عکس از جشنمون هم توی ادامه مطلب برات میذارم ...

 

 

خرسی و ماشینها هم هدیه ما برای توست. 

امیدوارم وقتی که اومدی با داشتن لبخند روی لبهای نازت باهاشون بازی کنی 

قربون قد و بالای فندقیت. محبت

پسندها (2)

نظرات (5)

انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 14:45
عزیزم دوست داشتین عکس سیسمونیتونو توی این وبلاگ بدین بزارم http://ninisismuni.niniweblog.com/ یاتووبلاگ خودتون بزارین تا من ذخیره کنم مهم نیست از کل اتاق باشه میتونه ازلوازم تک تک باشه ببخشید وقت نمیکنم بیام سربزنم دوباره اگه میشه بیاید به یکی ازوبلاگهام نظرتونوبگید درضمن من کارهای عروسکی مخصوص اتاق نینی هاهم انجام میدم عزیزم http://manvanamadiham.blogfa.com/ منتظرنظرت هستم حتی اگه چیزی نپسندیدی
کودک ايراني
13 خرداد 93 16:44
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --
مامان سعیده
21 خرداد 93 14:56
سلام عزیزم خوبی پسر گلت چطوره منم دخمل دارم چهارروزاز پسملت کوچیکتره من لینکت کردم اگه دوس داشتی به منم سر بزن تا باقی راه بارداریمون رو باهم باشیم
بابای ملیسا
23 خرداد 93 0:51
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی / چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی ضمن عرض سلام و تبریک خجسته میلاد منجی عالم بشریت ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر دوردونه بابا ، با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شیم اگر به کلبه مجازی ملیسا تشریف بیارید و با نقطه نظرات سازنده و یادگاریهای قشنگتون ، روزهای قشنگ ملیسا رو زیباتر کنید.
نی نی عکس
11 تیر 93 18:13
سلام. عکس فرزند شما هم اینجاست؟! عکس بچه های خود را بفرستید تا ما به آنها جایزه بدهیم. www.niniaxs.ir