ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

نی نی ما کاراته کار است!!!

1393/3/22 23:44
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   

دل که هوای پرواز میکند

دل که بی تاب ماندن میشود

چشم ها که بهانه باریدن میگیرند

زبان که زمزمه نیایش میجوید

دست ها که تشنه قنوت دعا میشوند

نسیم رحمت وزیدن میگیرد

ابرهای فاصله کنار میروند....

 

یه سلام مخصوص برای گل پسر خودم،خوبی مامانی؟

عیدت مبارک قشنگمبوس

این روزها سر مامانی شلوغه امتحانامه و با پایان نامه درگیرم که انشالله درس و امتحانارو خوب تموم کنم و دیگه خودمو اتاقت رو برای تشریف فرمایی شما آماده کنم. 

خداییش پاقدمت پر خیر و برکت بوده تا به الان برامون... 

منم به یمن اومدنت تا حالا نمره هام خوب شده هر چند شب ها نمیزاری بخوابم و سر جلسه هم سر درد بیخوابی میاد سراغم      و شما هم که ماشالله این چند روزه دیگه خیلی فعال شدی و همش تکون میخوری و مشت و لگد نثارم میکنی ولی من عاشق این مشت و لگدهاتم و با هر تکونت کلی قربون صدقت میرم وخدا را شاکرم که تو روبهم داده...

سر امتحان (21 خرداد) همچین تکون خوردی که دستمو گذاشتم رو شکمم و چند ثانیه چشمامو محکم بستم

ولی از اون جاییکه مطالب و خوب با هم خونده بودیم با کمک همدیگه امتحان خوبی از آب دراومد. 

 

عزیز مامانی قول میدم تا لحظه ای که زنده ام ازت خوب مراقبت کنم تو هم قول بده مواظب خودت باشی که چشم و امید من و بابایی هستی!  

                     

الان که دارم این مطلب و برات مینویسم شب میلاد آقا امام زمان حضرت مهدی ست از ایشون خواستم که واسطه بشن و خدا تو رو صحیح و سالم بذاره بغلم و انشالله توی نیمه شعبان سال (های) بعد تو هم تو جشن پیش ما باشی و به امید روزی که آرزوی بابایی در حقت مستجاب بشه و بشی از یاران آقا! بوس 

 

قلب من دیگه به شوق تو میزنه ، عاشقتم.محبت

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سعیده
27 خرداد 93 11:49
عزیزم خسته نباشی از امتحانا خوش بحالت نی نی تکون میخوره من که نی نیم هنوز تکوناش رو حس نمیکنم راستی از کی تکونای نی نی رو حس کردی؟ من خیلی نگرانم فردا وقت دکتر دارم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. ببخشید دیر جواب دادم نت نداشتم نگران نباش مامانی حس میکنی، من از هفته 19 یه چیزهایی متوجه میشدم ولی از هفته 21 ام دیگه خیلی قشنگ حس میشد تازه شکمم بالا پایین میشه و با چشم هم دیده میشه خیلی حس قنگیه! هرچند میدونم که دیر جواب دادم و الان خودت داری تجربش میکنی مامانی!