ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

نمیدانم چه هستی فقط میدانم که هستی

1393/3/8 12:27
نویسنده : مامانی
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تربچه مامان! خوبی؟ مامان بازم سوم خرداد رفته بود سونوگرافی تا ببینه وضعیتت چطوره؟! و از جنسیت شما دیگه مطمین بشیم که شما حتمی گل پسری! 

اما انگاری شما خیال نداری که بگی 100% دکتر شاکری که 31 فروردین توی آزمایش غربالگری جنسیتت و درست گفته بود به ما یا نه!

آخه میدونی جوجه مامان شما توی همه سونوها پاهاتو کاملا بسته بودی و دکترهم هر کاری کرد نتونست پاتو باز کنه...سوال

مامانی هم که دیگه طاقت نداشت و ساکت فقط به مانیتور ذل زده بود تا اینکه دکتر گفت خانم پاشو که این بچه شما ما رو گذاشته سر کار!!!! 

منم خوشحال بودم از اینکه تو سالمی ولی ناراحت بودم که بازم خریدت میمونه تا از جنسیتت کاملا خیالم راحت شه... آخه میدونی میخواستم تا خیلی سنگین نشدم بیشتر وسایلهاتو بگیرمخندونک

ولی عزیزم خدا میدونه که اصلا برام مهم نیست که گل پسری یا دخمل طلا فقط و فقط میخوام که صحیح و سالم باشی!فرشته

خوشگلم مواظب خودت باش تا زوده زود بیایی بغل من و بابایی! 

قربون قد وبالای 16 سانتی متریت بشم من 

جیگرم اندازه ران پات الان 2 سانته و دل من داره برای انداره های مانیتوری و عروسکیت غنج میره!!!! زیبا

  دوستتتتتتتت داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم زندگیه منبوس

 

پسندها (2)

نظرات (0)