ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

پس دیگه کی؟

1393/7/12 2:07
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم خوبی؟قلب

ساعت دو نصفه شبه و من بازم بیدارم طبق معمول پسملم!

دیگه بیخوابی داستان تکراری شبهای من شده!

بعضیا میگن بخاطر اینه بعدا که بچه بدنیا اومد مادر به بیخوابی شبانه عادت کرده باشه!خواب

علی الحال مادر جان من حاضرم نخوابم ولی تو صحیح و سالم تو خواب ناز باشی!ماچ

 

عروسک مامان پس دیگه کی میخوای بیای بغلم!؟ سوال

الان تو هفته سی و هشت هستیم من همش منتظرم دردهام شروع بشه و یه نشونه ای از تو برام باشه ولی انگار خبری نیست حالا حالاها!!!! ابرو

قربونت بشم انگار که جات گرم و نرمه تو شکم تنگه مامان که هنوز هیچ علامتی از اومدنت بم نمیدی!! ابله

فردا نوبت دکتر و آرایشگاه دارم!خجالت

اول میرم پیش خانم دکتر و جواب سونوگرافی بش نشون میدم که فکر کنم ملاقات آخرم قبل از بدنیا اومدنت باشه چون میخوام پروندمم ازشون بگیرم و بذارم تو ساک بیمارستانم جزء مدارک پزشکیم!

بعدشم میرم آرایشگاه و یه صفایی بخودم میدم مامانی!! نیشخند

دو هفته پیش که رفته بودم پیش خانم دکتر برای معاینه خیلی اصرار به سزارین داشت و از محاسنش تعریف میکرد و میگفت دو هفته دیگه یعنی همین هفته که توشیم اگه بخوای سزارینت میکنم و بچت وبدنیا میارم که من اصلا خوشم نیومد!!قهر

آخه دوست دارم هروقت موعدش شد نی نیم بیاد پیشم، وقتشو خدا تعیین میکنه و نمیخوام بزور بیرون بیارنش... متفکر

خدا جونم امیدوارم که این آخرین پست قبل از بدنیا اومدن ایلیا جونم باشه آخه دلم برا درآغوش کشیدن و بوییدن تن گلم پاره تنم خیلی بیقراری میکنه!گریه

خوشگل من تو هم دعا کن که این روزهای سخت انتظار زودتر بگذره و من روی ماهت و ببینم.

مژه

پسر نازم فردا که چه عرض کنم یعنی همون امروز (شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳) روز عرفه است روز دعا و استغفار!

منم اگه قابل باشم دعا میکنم که صحیح و سالم بیای و همیشه خوش و موفق باشی و عاقبت بخیریت آرزومه!قلب

فقط ازت خواااااااهش میکنم زودتر بیا.....خیال باطل

دوستت دارم جیگر گوشه مامان!ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)