ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

اندر احوالات هفته سی و هفت ایلیاجونم

1393/7/9 9:53
نویسنده : مامانی
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم!!!قلب

زندگی مامان چطور مطوره؟؟؟ خوبی پسر گلم؟مژه

امیدوارم همیشه خوب باشی قربونت برم عروسکم

خداروشکر ما هم بالاخره به لطف خدا به سی و هفت هفته تمام رسیدیم! دیگه هروقت بیای کاملی و رسیده عین یه هلو خوشمزه!! از خود راضی

دیگه چیزی نمونده بیای تو خونه آخ جووووووون....

دیشب مامان کلی ترسید آخه یه چند ساعتی بود شکمم سفت شده بود و درد میکرد.

میگفتم نکنه میخوای بیای!!!؟؟؟؟؟؟متفکر

از بعدظهرم اصلا تکوناتو حس نمیکردم نمیدونم چرا!!!

میخواستی مامان و بترسونی ناقلا ساکت شده بودی!؟

وقتی که بابایی از سر کار اومد و بش گفتم جوجه تکون نمیخوره بلندشد برامون شربت پرتقال تگرگی آورد و داد بهمون همینکه خوردمش شروع کردی به بالا پایین پریدن و من کلی ذوق کردم و قربون صدقت رفتم.ماچ

بابایی هم میگفت که باباشو میخواسته دیگه!!نیشخند

راست هم میگفت!!

پسرم بابایی خیلی ذوقتو میکنه یادت باشه وقتی اومدی قدرشو بدونی چونکه تو این مدت خیلی زحمت ما رو کشیده!

با اینکه از ۴ صبح میره سرکار بازم وقتی شبها میاد هیچوقت خستگیشو به ما نشون نمیده و کلی هم کمک مامانی میکنه!!اوه

همسرم ازت ممنووونم، حضورت برام دلگرمیه و حس میکنم که یه کوه پشتمه! قلب

خدایا از همه چی سپاسقلب

دیگه چی بگم جز اینکه از همه دوستای خوبم خواهش میکنم که برا من و بچم دعا کنید!

ممنونم ازتون. 

پسرکم الان داری با تکونای قشنگت قند تو دل مامانی آب میکنی قربون تک تک حرکاتت بشم من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)