ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

پسرکم زودتر بیا

1393/7/8 17:20
نویسنده : مامانی
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه ناز مامان خوبی پسر خوشگلم؟فرشته

الهی که همیشه خوب و خوش باشی زیر سایه خدا!!

دیگه چیزی نمونده که زمینی بشی فرشته نازم، این روزهای باقی مونده خیلی سخته و دیر میگذره خیلی دلم بیتابته درورت بگردم عسلم.چشم

انتظار خیلی سخته انگار هر یه روزش یه ماه میگذره.خیال باطل

نمیدونم که دقیقا چند روز دیگه مهمون دل کوچیک مامانی هستی فقط امیدوارم که تو این مدت تونسته باشم خوب ازت مراقبت کرده باشم و خوب پرورش یافته باشی پسر خوبم، تو برام بهترین و پاکترین و دوست داشتنی ترین موجود دنیایی!!ماچ

خیلی دوستت دارم فقط زود بیا قربونت بشم که دیگه بسه دیدن اتاق پسرکی که خودش هنوز اونجا نیست و تختش خالیه!

الان شما ۳۶ هفته و ۶ روزته و دیگه مامان تقریبا همه کارهاشو کرده برای حضورت.

خونه رو حسابی گردگیری کردم به یمن اومدنت!

فقط مونده که برم آرایشگاه و یه صفایی بخودم بدم که وقتی اومدی ترگل و برگل شده باشم و سرحال!

اونم انشالله تو همین هفته انجام میشه!نیشخند

این چنوقته ماشالله تکونات زیاد وقوی شده طوریکه پاهاتو از روی دلم حس میکنم فدات بشه مادر که اینقد شیرین تو خونه آبیت دست و پا میزنی و شیطونی میکنی!لبخند

دیگه از بیخوابی و کمردرد هم چیزی نگم بهتره! ساکت

ولی چنوقته شکم مامانت سفت میشه و ماه دردش شروع شده خدا بهم رحم کنه اینا که کاذبن و اینقد درد دارن وای به حال واقعیش...!!! فقط خدا کمکمون کنه چون زودم فشارم افت میکنه...

ولی عیب نداره من همه این مشکلات و از قبل میدونستم و خودم خواستم تو رو داشته باشم و بعشقت حاضرم همه چیزو تحمل کنم حتی جونمو بدم ولی تو سالم و صالح باشی.قلب

عاقبت بخیر باشی همه عشق و امیدم نفسم ایلیا جونم...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)