ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

بیدارم تا تو بخوابی

1393/7/6 2:14
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم خوبی ؟ ماچ

عزیز مادر الان که دارم این مطلب و برات مینویسم شما سی و شش هفته و چهار روزه که تو دلمی و داری با تکونات منو عاشقتر از قبل میکنی پسرم! دیگه خیلی دل تنگتم و آرزوم شده دیدنتفرشته

خیلی دوست دارم... ماچ

الان ساعت ۲و نیم نصفه شبه و من مثل شبهای دیگه بیدارم و خواب از چشمام فراریه هرکاری میکنم خوابم نمیبره دیگه جون نمونده برام راستشم بخوای الان۲ روزه که یهویی بدجور سرماخوردم وبیحال افتادم تو خونه و بیشتر از همه نگران سلامتیه توام خداکنه خطری تو رو تهدید نکنه تا این چند روزی که باهمیم هم با خوبی و خوشی بگذره و بیای بغلم!قلب

راستی مامانی جونم پنجشنبه رفتم آخرین سونوگرافی هم انجام دادم که خدارو صدهزار مرتبه شکر همه چیزت عالی بود و وزنت در سی و شش هفته و یک روزگی ۲۸۶۵گرم بود. دکتر هم گفته واسه زایمان مشکلی نداری فقط خداکنه این سرماخوردگی بیموقع هم زود تموم شه که برنامه ریزی هارو خراب نکنه!

الهی دورت بگردم که اینقدر برام عزیز و دوست داشتنی هستی! قلب

چیزی نمونده که عشقم بیاد و صداش روح و زندگی به خونمون ببخشه

الهی شکرت بابت این نعمت زیبا...!لبخند

پسندها (1)

نظرات (0)