ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

سی و هفت هم گذشت!

1393/7/14 23:24
نویسنده : مامانی
119 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام پاییزی به پسر پاییزی خودم عشق مامانی پس چی شد؟؟؟ناراحت

هفته سی و هشت هم داره میاد و از تو خبری نیست که!!افسوس

پس دیگه کی میای بغلم؟؟

 همش به خودم میگم امروز نشد فردا میاد!خیال باطل

ولی انگار جات گرم و نرمه و جاخوش کردی تو شکم من!!!!از خود راضی

خواهش میکنم بیا عزیز دلم بیا...چشم

خدایا بچم و بخودت میسپارم و صحیح و سالم بذارش بغلم . بغل

قربونت برم جوجه منماچ

پسندها (1)

نظرات (1)

مینا
14 مهر 93 23:34
سلام گلم تبریک میگم که داری مامان میشی، عجله نکن خانومی مسافر کوچولوتون به وقتش زمینی میشه عزیزم.... مامان مهربون اگه دوس داری واسه سیسمونی و اتاق ایلیای ملوس تزیینات خوشگل تهیه کنید بهم ایمیل بده تا واست مدل ها رو بفرستم یا از طریق وایبر واتس اپ و لاین پیام بده 09394260969 amirimastaneh20@yahoo.com ممنونم ولی انتظار این روزهای آخر خیلی سخته انگار روزها نمیگذره!!