ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

چند قدمی بهار 94

1394/1/1 0:34
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای عزیزم الان تقریبا ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه تا تحویل شدن سال 94 مونده و شما تو خواب ناز بسر میبری ، یه یک ساعتی میشه که لالا کردی! 

امروز همه کارهای باقی مونده رو هم انجام دادم و خونه رو تمیز کردم بازم   تا به دلم بشینه واسه سال جدید!

صبح هم یه سری سه تایی رفتیم خرید و هفت سینهای سفره مونو کامل کردیم به به چه هوای خوبی بود صبح نم نم بارون آدم و مست میکرد تو هم خیلی کیف کردی از بارون بهاری!!

یه سه ساعتی میشه که سفره هفت سین و چیدم و منتظرم تا ساعت "۰۲ '۱۵  ۲

امسال سال بزِ ایشالله که سال خوب و خوش و بابرکتی واسه همه باشه! 

ایشالله بعدا میام عکس هفت سینمونو با حضور شما برات  میذارم!

 

عزیز مامان خیلی دوستت دارم، خداروشکر میکنم بخاطر داشتنت.

سال ۹۳ به لطف خدا سال خوبی برام بود چونکه مهمترین اتفاق زندگیم رخ داد و (مادر) شدم...

سال ۹۴ هم با بودن تو در کنار من حتما شیرین خواهد بود.

خدایا بهترین سین برای پسرم را سلامتی قرار بده. ماچ

الهی آمین

پسندها (2)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 فروردین 94 18:30
سلام عزیزم اولین بهار جوجه طلایی تون مبارک انشاالله زیر سایه پدر مادر سالم و سلامت باشه نی نی تون تقریبا هم سن دختر منه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما محبت دارید. بهمچنین ،ایشالله دخمل طلاتون 120تا بهار و ببینه زیر سایه خدا و پدر و مادر مهربونش.