ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

ایلیا یه هلوی خوشمزه

1393/11/18 23:25
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

پسرنازم الان شما 3 ماه و11 روز داری. 

اگه بدونی چقدر شیرین و بامزه شدی..محبت

خودتو توی دل هرکس که دیدت جا کردی.بوس

تو این مدت شما داری سعی میکنی که غلت بزنی و چند باری موفق به غلت زدن شدی.

چهار روزه که داری برام قهقهه میزنی قربونت برم. خندونک

روزها باهات بازی میکنم و تو با خنده رضایتت و نشون میدی و وقتی میرم تو آشپزخونه گریه میکنی و دوباره خواهان بازی هستی و تا منو میبینی ساکت میشی و میخندی.

وقتی تو خواب گریه میکنی رو سینه م میذارمت ساکت میشی و میخوابی باز.

احساس میکنم خیلی به من وابسته شدی عین من که خیلی وابستتم.

همش دلت بغل میخواد.خسته آدم از کت و کول می افته.

ماشالله هزار ماشالله داری. 

عاشقتم عزیزم خیلی دوستت دارم 

چندتا از عکسهای این مدتت رو برات در ادامه مطلب میگذارم.

 

         

 

       

عاشق این لباستم!

 اینجا اولین باره که گذاشتمت تو کالاسکت و رفتیم پیاده روی.

 اونشب هوا خیلی سرد بود و از اونجایی که اصلا نمیذاری پتو روت بمونه این جلیغه رو تنت کردم.

نمیدونم چرا از پتو بدت میاد...!!!! بدبو

        

اینجا هم رفتیم فروشگاه.

وقتی میریم فروشگاه تو رو میذارم تو چرخ ... چشمک

 

    قربون دستهای نازت اینجا اولین باره که جغجغه رو تو دستهات گرفتی.

   به به چه هندوانه قرمز و شیرینی. زیبا

تو این عکس توی مسابقه شبکه3 شرکت کردی. 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 8:55
اخی دیگه خیلی شیطون شده ایلیا جونم ماشاالله بزرگ هم شده امیدوارم همیشه سلامت باشن ممنونم ا حضور گرمتون در وبلاگ بازم بیاید خوشحال میشم