ایلیا جونمایلیا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مامان ایلیامامان ایلیا، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
بابای ایلیابابای ایلیا، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
ساخت کلبه زندگیمونساخت کلبه زندگیمون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ایلیا گل پسره خونه ما

ایلیا کوچولو هم واسه خودش مرد شده!

1393/8/23 0:07
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

یه خبر داغ!

ایلیا جونم امروز یعنی پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ در ۱۵ روزگی ختنه شد!

پسرگلم مبارکت باشه!

از هول این قضیه هم دراومدیم و دیگه خیالمون راحت شد که پسرکمم راحته!

خداجونم به پسر نازم سلامتی عطا کن و صبر بده که بتونه درد مرد شدن و تحمل کنه آخه عخش من خیلی بیتابی و گریه کرده! غمگین

به لطف خدای مهربون الان بهتره آخه بهش قطره استامینوفن دادیم تا آروم بشه!

مامان جونم بدونکه من و باباییت خیلی خیلی دوست داریم و فقط سلامتیتو از خدای خوبیها میخوایم!

 

راستی دوستان عزیزم در اولین فرصت که وقتم آزاد بشه میام و کلی عکس از ایلیا جون میذارم.

راستی تا یادم نرفته بگم که بند ناف پسرم در ۱۵ آبان در ۹ روزگی عمر زیباش افتاد!

میخواستم پوشکشو تعویض کنم که دیدم گیره نافش افتاده اینقد هول شده بودم که مامانمو صدا کردم و همگی خوشحال شدیم و از شر اون گیره سنگین هم راحت شدی!

خداروشکر نافت الان خیلی خوبه و چیزی به بهبودی کاملش نمونده.چشمک

خداجون بابت این گل زیبا ازت ممنونیم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
28 آبان 93 21:04
سلام بهت تبریک میگم خانمی. ان شالله به سلامتی بزرگش کنی.
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالله امیرعلی کوچولو هم صحیح و سالم بیاد بغلت